שיווק הטירוף – סיפורה של ברית רווחית בין חברות התרופות לבין הפסיכיאטריה

2011 – באדיבות עמותת מגן לזכויות אנושהסרט התיעודי המקיף על הסימום בתרופות פסיכוטרופיות – זהו סיפורה של ברית רווחית בין חברות התרופות לבין פסיכיאטריה, ברית שגרפה רווח של 80 מיליארד דולר ממכירת תרופות פסיכוטרופיות לקהל התמים.

אבל זה לא כמו שזה נראה. עד כמה תקפוֹת האבחנות של פסיכיאטרים – ועד כמה בטוחות התרופות שלהם?

הסרט התיעודי בן שלושת החלקים, שנכנס עמוק מתחת לציפוי התאגידים, חושף את האמת מאחורי מזימות השיווק הערמומיות וההונאה המדעית שמסתירות קמפיין מכירות מסוכן ולעתים קרובות קטלני.
.

.
קישורים:

מודעות פרסומת

מחשבה אחת על “שיווק הטירוף – סיפורה של ברית רווחית בין חברות התרופות לבין הפסיכיאטריה

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s